perjantaina, elokuuta 6

Muotiähky - Fashion diet

Tuliskohan tästä mitään:
joukko ihmisiä toteutti älä-osta-vaatteita -kuukauden. Eihän siinä muuten mitään, mutta haastetta lisäsi se, että käytössä oli muutenkin vain 6 vapaavalintaista vaatekappaletta. Kesäkeleillä ehkä onnistuis täälläkin, joten tarviskohan alottaa. Enhän mä muutenkaan ole pitänyt päällä juuri mitään viime aikoina...

Alkuperäinen juttu ja esimerkkiyhdistemiä täällä.

Jaaha, näköjään myös Uusi Musta -toimitus on suunnitellut tällaista haastetta, johon sopii kaikkien osallistua. Hommaa toki muuten helpottaa huomattavasti se, ettei kenkiä, asusteita, alus- ja päällysvaatteita sekä urheilukamoja lasketa.

Edit: vielä yksi versio, Keira, ja hänen 21 vaatekappaleen Bootcampinsa
Credit: Tony Cenicola/The New York Times
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
»»» Read the story here.

7 kommenttia:

  1. Hauska idea! Kunhan mä saan frendini mulle tekemän villamekon, lupaan harkita tuon toteuttamista talvella-se tosin tulee olemaan helppo keikka, sillä sen mekon jälkeen en varmaan enää edes vilakisekaan muita mekkoja :D

    VastaaPoista
  2. Vicky, I'm actually planning to do that in some form. 6 pieces is a bit extreme, but manageable...

    Salka, tuskin maltan odottaa villamekkosi näkemistä!!

    VastaaPoista
  3. Tää muotiähky olikin mielenkiintoinen kirjoitus. Viittasin siihen blogissani, koska aihe oli hyvä. Kävin myös linkkejä katsomassa.


    Meinaatko osallistua haasteeseen?

    VastaaPoista
  4. Mä olen ajatellut toteuttaa tämän jossain muodossa, en vielä tiedä mikä se noista tulee olemaan, mutta syyskuu on luultavasti ajankohta.

    VastaaPoista
  5. Kuusi vaatetta kuukaudeksi? Ei onnistuisi. Mielipiteeni omasta ulkonäöstä muuttuu niin usein ja pukeudun monesti mielialan mukaan, ettei kuukaudeksi mitenkään riittäisi vain kuusi. :D

    VastaaPoista
  6. Mä olen tämän aamupäivän käyttänyt tämän jutun suunnitteluun ja olen aikeissa toteuttaa muotidieetin teemalla 6: vaatekappaleita 6+6, kenkäpareja 6, laukkuja 6, huiveja 6 ja vöitä 6, kesto 6 viikkoa alkaen 30.8.

    Kirjoittelen aiheesta lisää pikapuoliin!

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...