keskiviikkona, huhtikuuta 27

Kesää odotellessa- Waiting for the summer

»»» English translation below
Mun elämässä oli leobiksujen mentävä aukko edellisten kuluttua puhki. Voin vakuuttaa, että olen sen sata kauppaa kiertänyt uusien perässä ja lopulta päädyin tilaamaan nämä ASOS:n tarjoamat. Eivät ole ihan täydelliset, mutta saavat todellakin välttää mulle.


Eikä noita häsbiinssejä muuten siis ihan suotta hehkuteta! Vaikkei mulle sopineetkaan ne sandaalit joita sovittelin Tukholmassa niin nämä sujahtaa jalkaan kuin hanska. Eikä mikään lätkähanska!

Kesä saa tulla, olen valmis!

PS. Rypistin taas Länkkärin. Lue täällä! Luethan.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 »»» I'm so ready for it!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...