keskiviikkona, kesäkuuta 8

Lisää pärinää

Eilinen formula muistutti mua yhdestä toisesta jutusta joka mun on pitänyt tänne nakata. Nimittäin viikon vanha pärinäsussuni (joo, siinä on semmonen ääni, kuulemma johtuu siitä, että sylinterejä on kolme. Aha.):


Tämä on nyt sitten se Hullujen Päivien heräteostos. Ehkä mä ens kerralla kierrän ne kaukaa koska nythän mä menin hakemaan Vivisun-aurinkopillereitä ja tämän "kanssa" tulin kotiin...

Tavaratila on säälittävän ja naurettavan välimaastosta, mutta muuten ei ole löytynyt mitään valittamista. Ja sittenkin kun kaataa penkit niin tuohon mahtuu esim. ne kirppiskamat joita oli vissiin kuusi säkkiä. Eikä sinne takapenkille kyllä kukaan haluaiskaan!

Autossa on myös ilmastointi, josta olen ollut melko riemuissani viime aikoina. Siinä on myös CD-soitin, toisin kuin edellisessä kulkupelissäni jossa oli yksi radiokanava (Ylen radio Suomi, josta kuuli paikallisuutiset ja tientukokset sekä paljon tangokuninkaallisten tekemää musiikkia). Autossa on myös 1 CD, Justin Timberlakea. Se oli nopeesti soitettu kyllästymispisteeseen. Pitäisi ehkä ryhdistäytyä ja viedä sinne vähän valinnanvaraa.

Lisäksi siellä on tietysti kavereilta synttärilahjaksi saadut tykötarpeet.

Nyt tälle menopelille pitäisi enää antaa nimi, mutta hän ei ole osoittanut minkäänlaista persoonallisuutta, joten tehtävä on vähintäänkin haastava. Ehkä siihen pitäisi myös liimata mustia pallotarroja kylkiin?

5 kommenttia:

  1. Punainen! Se ainoa oikea auton väri. :) Pitääkö laittaa, että nimimerkillä myös punaisen auton ostanut.

    VastaaPoista
  2. Tietysti punainen, kuinkas muuten!
    Läpinakyviä autonkoreja ei ole vielä tuotu bulkkimarkkinoille, se vois olla toinen vaihtoehto... (meidän ykkösauto on musta, koska kuulemma punaisella autolla saa helpommin ylinopeussakot. Tiedä häntä, en ole koskaan saanut...)

    VastaaPoista
  3. Oho! Ja mä ku pidin mun "villinä korttina" eilen ostettua toppia, vaikka menin kattoo vaan bikinien alaosaa....:'D

    VastaaPoista
  4. Mun autossa (joka on ehkä inasen isompi kuin tuo sun)on naurettavan pieni tavaratila, mutta se ei haittaa koska takapenkit kääntämällä siitä tulee sellainen tilaihme että voittaa farmaritkin. Ei heti uskoisi että mun pienessä VW Polossa on ollut tavaroita jotka eivät mahtuneet farkku-Renuun (HAHA!). Hiljattain ahdettiin sinne meidän nykyinen kirjahyllykompleksi (ikean pakkauksissa tosin) joka käsittää kolme erikokoista kirjahyllyä ja pöytätason. Ainoa huono puoli autossa on että vaikka sinne mahtuu isoja esineitä niin sinne ei mahdu kovin pitkiä esineitä. Mutta muuten kyllä rakastan pientä autoa, sillä mahtuu hyvin pieniin tiloihin parkkihallissa :D

    VastaaPoista
  5. ^Mulla oli ennen Micraa auto jonka saattoi ajaa keula edellä taskuparkkiin. Se vasta oli näppärä!

    Enkä mäkään kyllä isompaa tavaratilaa tarvi, mahtuuhan tuonne nyt kuuliakin ainakin neljä ja vaikka joogamattokin vielä LOL

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...