maanantaina, toukokuuta 30

Lauantain juhlakalut

Kas, löytyi kuva jossa mulla on jalat. Se on tämä.


Noita farkkuja en olekaan pitänyt sen koommin kun aloitin mun nykyisessä työpaikassa viime kesällä (enkä kyllä tainnut pitää ennen sitäkään moneen kuukauteen kun oli enempi shortsikelit). Vähän niinkun ois laittanut uudet farkut jalkaan siis. Ja viihdyin! Samoin kukkapaidassa ja tuossa bleiserissä, jota pidän joka päivä töissäkin. Miksei KUKAAN ole kertonut mulle aikaisemmin, että...

Puolisokin intoutui kuvaileen vaimoaan:

2 kommenttia:

  1. kertonut että, ???. Vai onko tämä samanlainen lause kun ne joita kankaapäässä käytetään mutta ne loppuvat sanaan ja..

    VastaaPoista
  2. ^mä oon aika varma, että olen kysynyt ton saman kysymyksen ennenkin ja toistan siis itseäni...

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...