sunnuntaina, joulukuuta 12

Rakas Joulupukki - Dear Santa


kiinteäpolttovälinen objektiivi mun Canoniin ois kätevä
(+suojatarrat ja -linssi kelpaisvat ehdottomasti myös!)

l'eau the one tuoksuu ihanalle (mutta ei se rose-versio!)
Talvilomallani olen valmis vähän kärsimään aikaerojakin!
tuolla siltä kyllä välttyis...
joku ihan tavallinen illallinen ois tietty kans kiva...
voirasialle ois takuulla myös käyttöä,
(tuollanen kololla varustettu ois ihan luxus! Kuva täältä.)
ja ihan mielettömän pehmeille Sauson hanskoille (kokoni on 6,5)
Ja tietty joulurauhaa toivon myös ja että olisi lunta ja kaikilla olisi hyvä mieli!

2 kommenttia:

  1. toivottavasti teidän tonttu osaa käyttää tietokonetta...:Dsys

    VastaaPoista
  2. RautaNeito, voin HYVIN kuvitella mikset enää muita haikaile!
    Nuo hanskat on kyllä aivan hävyttömän hintaisia. Mulle kävi eilen niin, että meinasin ostaa semmoset tarjoushanskat, mutta sitten myyjä näytti mulle seinältä, että "meillä on täällä näitä Sausoja myös". Ja antoi mulle tuon parin käsiin. Ja kokeilin niitä. Enkä enää tahtonut niitä toisia (joita ois saanut KOLME PARIA samalla hinnalla). Onneksi pukilta voi PYYTÄÄ ihan mitä vaan, toteuttaa sitten mitä toteuttaa...

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...