tiistaina, syyskuuta 14

The takki - The jacket

»»» English translation below 
Oikeestihan mun piti pitää vaan kolmee takkia tämän projektin aikana, vaikka NeNaiset toisin kirjoittivat. Nyt ollaan siis siinä tilanteessa, että sehän voi toki hyvin toteutua vieläkin, mutta mun mielestä mä saisin vetää kehiin kuusikin rotsia. Farkku-sellaista alunperin suunnittelin, mutta nyt olen niin pitkään hienostellut noissa espoolaisreleissä, että piti ehdottomasti saada päälle jotain normaaliakin välillä. Normaalilla tarkoitetaan siis jotain, jossa on reikiä tai jotain sinnepäin. The takki täyttää hyvin vaatimukset ja olo siinä oli onnellinen! Tämä on kyllä yksi kivoimpia juttuja joita olen ikinä saanut aikaiseksi :D


Kynnetkin on VIIMEIN saatu lakattua. Oli se jo aikakin. Tietysti hoidin sen ihan väärässä järjestyksessä, sillä ensin ois tietysti ollut viisasta siivota työhuoneen sohva kun kerran menin sellaista lupaamaan, sitten käydä suihkussa ja kuivata tukka ja vasta SITTEN pistää kynnet kuntoon. No, luotan siihen, että OPI-tipat hoitaa hommansa moitteetta ja lakat on huomenna edelleen kuosissa, vaikka nyt pitää ruveta suoriutumaan.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
»»» I really really missed something normal to wear, something with holes that is. The jacket which is one of the coolest items I've ever managed to pimp did wonders to my spirit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...