sunnuntaina, lokakuuta 3

Pakko tunnustaa, että... - Confessions

»»» English translation below
Ostin lauantaina mekon. Ja samaan syssyyn päätin jättää muotidieettini kesken. Tai päinvastaisessa järjestyksessä.
Mulla olisi siis alkuperäisen suunnitelman mukaan ollut vielä viikko sitä jäljellä. Ja selityksiähän tietysti riittää:

  1. mulla ei ollut sopivaa paitaa kirpparikeikkaa varten, cargohousut ois vielä kelvanneetkin. Siellä joutuu kuitenkin rehaamaan ja roudaamaan siihen malliin, että mun paidat ois voineet olla vaarassa. (Pukeuduin siis rönttöfarkkuihin ja -villapaitaan.)
  2. Se työreissu häämöttää jo kovasti lähellä ja noita dieettivaatteita pitää sitä varten pestä ja huoltaa. Mä en halua, että se menee viime tippaan. 
  3. Jatkuvassa käytössä ja pesussa nuo mun neuleet varsinkin kuluu aivan liian nopeasti. Ja niitähän mä pidän koko ajan. 
  4. Tätä dieettiä voi verrata mihin tahansa muuhun dieettiin: teeppä lista kielletyistä asioista niin et paljon muuta ajattelekaan. Ja sitten mä olen salaa käyttänyt vielä yhtä vyötäkin projektin ulkopuolelta.
  5. Mä olen jo tämän projektin pointin tajunnut ja turhuuksien shoppailu saa jäädä. Tästä eteenpäin rakastan kaikkia vaatteitani, ihan kiva ei enää kelpaa!

Josta tulikin mieleeni se lauantaina ostettu mekko: se on tietty Lindexin musta narkissos, joiden en usko jäävän tankoon happanemaan. Ostopäätös syntyi, koska se oli juuri täydellisen mittainen, ja toden totta nuo diagonaalilaskokset kaventaa optisesti. Kun vielä materiaali on viskoosia eikä muovia ja se joustaakin, mekko on erittäin passeli pikkumusta. Sellaista mulla ei oikeastaan ollutkaan, vain "pikkumustia". Koitan saada sen joku päivä kuvatuksi yllä, ajattelin nimittäin pukea sen neuletakin kanssa jopa ihan töihinkin. Lisäksi ens viikolla ajattelin pitää noita HM Guest star -neuleita, sitä harmaata bleiseriä ja mustia housuja, jotka ostin Stokkan pukeutumisneuvojalta elokuussa ja jotka sain viimein eilen pienennettyä ja lyhennettyä. Niitähän mä oisinkin voinut käyttää joka tapauksessa.

Tässä vielä dieettiasuista omat suosikkini. Raitahousut ovat kokeneet uuden tulemisensa mun vaatevarastossa ja ne tulee olemaan jatkossakin paljon käytössä, samoin nuo Ranskan reissusta ostetut neuleet.

Mahtavaa viikkoa kaikille!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
»»» I'm done with my fashion diet, one week early. I have a pile of explanations why but the most important one is that I got the point: from now on kinda nice just won't be enough, I must love all my clothes. All of them.
And I sure do love the ones in this picture!
Oh yes, I also bought a lovable dress, the LBD I was still missing pretty bad. So I'll be maintaining some of my diet clothes for my business trip now and meanwhile I'll wear this, my HM Guest star sweaters, the grey blazer and some other pieces in my weardrobe.

2 kommenttia:

  1. Minullekin tuollainen projekti tekisi oikein hyvää, mutta pelkään etta huonosti menisi ;(
    Sinulla onnistui paremmin, mekon ostosta huolimatta.

    VastaaPoista
  2. Kyllä mulla oli alunperin vakaa aikomus jatkaa se 6 viikkoa, että itse olen vähän kyllä pettynyt. Ja toisaalta en... tuleepahan katseltua omaa vaatekaappia taas uusin silmin.

    Voithan sä kokeilla kampanjoida vaikka muutaman viikon, ei kaikkien tarvi olla tämmösiä suuruudenhulluja luusereita LOL

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...