keskiviikkona, lokakuuta 6

Tänään - Today

»»» English translation below
Nämä kirpparilta kahdeksalla eurolla löytyneet Acnen farkut on aina olleet vähän liian piukeet mulle tuosta reiden kohdalta. No, eivät ole enää -onneksi. Mun on ollut vaikeuksia löytää sopivia pillifarkkuja, mutta näiden materiaali on just passeli, se ei nimittäin veny yhtään. Siispä mun muhkurat siliää ylhäältä alaspäin. Ihana efekti!


Poikkesin tänään myös Hulluillapäivillä. Hypistelin lompakkoa, rasvapurkkia, jotain hiushoitotuotetta ja sukkahousuja, mutta päädyin ostamaan juustoa, tomaatteja ja 2 levyä suklaata.
Siellä on muuten tarjouksessa mun suosikkidödöni Mitchum. Kaverini Jonna suositteli sitä mulle joskus vuonna 2002 kun käytiin Lontoossa. Olen käyttänyt sitä siitä saakka, sillä parempaa ei yksinkertaisesti ole. Nyt sitä on saanut Suomestakin jo pari vuotta, sitä ennen sitä trokattiin mulle milloin mistäkin.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
»»» I love these Acne jeans I thrifted last winter. They have the best slimming effect ever and I'm so happy I finally fit into them perfectly.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...