lauantaina, tammikuuta 9

Incognito

Olisitte voineet kertoa mulle, ettei Helsinkiin kannata mennä aleostoksille. Siellä ei ole mitään ostettavaa, mutta rahaa kyllä saa hassattua. Kaikenlaiseen normaalihintaiseen muka-tarpeelliseen...
Päivän ostokset olivat siis silikonikansi paistinpannuun, (edit: nimensä mukainen; hajosi ensimmäisellä käyttökerralla) nahkapaska, ompelukoneneuloja, silkkilankaa, ripsinauhaa, (pitkästä aikaa Yves Rocherin) käsivoidetta, hassu puudelitägi matkalaukkuun (olen kyllä enempi kissaihmisiä, mutta niiden kissat oli aivan käsittämättömän Rumia) sekä häiriintyneen fuksianpunainen huulipuna.
Puoliso onneksi lainasi takkiaan, jonka saa sisätiloissa näppärästi tungettua pieneen kassiin. Muutenhan mä oisin kuollut lämpöhalvaukseen tai vaihtoehtoisesti ulkona pakastunut hengiltä.
Ja nyt ei tarvitse enää kuolata Minna Parikoiden perään. Soviteltu on, eikä niiden lesti sovi mun jalkaan ollenkaan. Pitää siis keksiä joku muu... käydä ens reissulla vaikka sovittelemassa Louboutineja... (tänään ei jaksanut repiä noita saappaita enää toista kertaa jalastaan).
Mikä on sun himotus-kenkämerkkisi?
Someone could have told me sooner that it's no use going to Helsinki for sales shopping. There's nothing to buy, but I end up spending a lot of money anyhow. Today that was needles and silk thread, hole punch plier, cute doggie tag for my suitcase (I'm more of a cat person, but their cats were just Hidious) and disturbingly fuchsia Mac Girl About Town lipstick.
I'm so glad my Hub let me use his coat which folds into a milk container. Otherwise I would have either frozen to death or melted away indoors.
And I don't have to covet Minna Parikka shoes anymore, tried them on and they are so not for my feet. Gotta have something else to desire... maybe test the Louboutins next time... Which shoes do you covet?




Coat Warmpeace, leggings Zara, dress, scarf & hat handmade, boots & bag vintage, sunglasses Ray Ban

10 kommenttia:

  1. Finskit <3 <3! Ää, vielä kun niitä saisi jostain, täytyisikin tehdä joku päivä pyhiinvaellus hesa kybään..harmittaa kyllä, että niitä kenkiä on niin huonosti saatavilla Suomessa :T

    VastaaPoista
  2. LB,YSL tai Brian Antwood tämän hetken kenkähimotukset!Voin vaan kuvitella miten tuskallista on shoppailla ulkovaatteissa kovilla pakkasilla-kaupoissa on siellä ihan liian kuuma!!!Miksi lämpöä on talvella niin paljon ,että myyjät ovat t-paidoissa?

    Nuheila

    VastaaPoista
  3. öh siis CL eikä LB!Taidan olla vielä ihan unessa;)

    VastaaPoista
  4. Ömh, haluaisin kirkkaanpunaiset huopasaappaat ja keltaiset converse All Starit. (Keltaiset Dr Martensit on jo, samoin perusmustat.) Myös punaiset bootsit ihan missä tahansa merkissä kelpaisivat. Ja kyllä, tiedän että tämä kommentti saa nyt kaikki nauramaan, mutta kun minä en himota mitään huippumerkkejä, hyvä jos tiedän niiden olemassaolosta. Himonsa kullakin, you see. 70-luvun kuosilla varustettuun teryleenihameeseen kun ei ihan mitä tahansa kannata yhdistellä ;)

    PS. Nyt on mun blogissa arvonta. Pliis auta ja osallistu! (http://agirlandanotebook.blogspot.com/2010/01/this-is-my-giveaway.html)

    Inari
    This is my Notebook & Ikomi

    VastaaPoista
  5. Jeffrey Campbellillä on aika himoja kenkiä nyt ollut vuoden sisällä... :P Mut yleensä himoitsen aina päästä sovittelemaa Vagabondeja ja Zaran kenkiä x)

    VastaaPoista
  6. Inari, ei niissä ole mitään huvittavaa, kuten sanot: himotuksensa kullakin. Mullahan itse asiassa on pari paria huippumerkkien kenkiä ja täytyy sanoa, että ne mun superkorkeat on yhdet mukavimmista kengistä joita olen ikinä jalassani pitänyt (ja voin kertoa, että olen pitänyt ennemmin satoja kuin kymmeniä...). Senpä takia en enää kelpuuta mitä tahansa ja olen useimpien popojen suhteen vähän skeptinen, etteivät luultavasti sovi mun jalkaan lainkaan. Kokeilin meinaan aika monta designer-mallia (mm. Manolot, Choot ja YSL:t) ja ne oli mun jalalle toinen toistaan epämukavampia. Kun ei oikeesti tarvitse yhtään mitään niin on helppo huokailla ja haaveilla kuitenkin (ja tekee paljon vähemmän hutihankintoja)...

    Mä en olekaan noihin Finskeihin tutustunut yhtään, toki nimen oon kuullut. Enkä muuten ole koskaan kokeillut Zarassakaan yhtään kenkäparia... en kyllä tiedä miksen.

    VastaaPoista
  7. hihi, mulla ei taida olla mitään tiettyä kenkähimotusta. ehkä en tahdo rajoittaa mun ahneutta :D

    VastaaPoista
  8. tiiti, tuo on kyllä erinomainen lähestymistapa!

    VastaaPoista
  9. Campereissa on kyllä tosi makeita malleja aina välillä ja jotkut taas näyttää musta kyllä ihan siltä kun ois jalka työnnetty sämpylään... ;D

    VastaaPoista

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, idoistasi, mielipiteistäsi, ehdotuksistasi... tulen niistä tosi iloiseksi!
Thank you for your kind words, ideas, opinions, suggestions... they make me really happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...